Bare jeg må blive fri...!!!

Så blev det fredag og dermed X Factor-dag...

Og så er der en ting der er sikker - så er JEG i hvert fald ikke at finde foran fjernsynet! Det er ikke fordi, jeg skal være snerpet. Folk må se alt det X Factor de orker - Bare jeg må blive fri...!!!

Jeg er et af den slags mennesker der sidder og fnyser bistert ned i min kolde fredags-hvidvin over programmer som X Factor. Skal jeg bruge fredag aften hjemme, gør jeg det hellere under dynen med en god bog end med fjernsynet tændt... Og bedre bliver det ikke, hvis der er nogen der foreslår mig at bruge tid på programmer som Paradise Hotel, Singleliv, luksusfælden eller De onde mødre... 

(Med chance for at lyde lige så stram som den kære Bethany...) Jeg bliver så træt!!!

Så læste jeg lige på politiken.dk at filmen Bodyguard skal laves som musical. - der er jo penge i skidtet...
Endnu engang sidder jeg her og fnyser. Det er jo næsten lige så blasfemisk, som Dirty Dancing the Musical(!!!) 

Jeg vil da tusinde gange hellere bruge mine penge på noget nyt og spændende - Så behøver jeg ikke sidde der og fnyse over spildte penge, mens Spiderman tager det høje C, hængende i en alt for tynd wire over Broadway...

Nogle svælger i Reality tv, talentløse talentshows og intetsigende udstyrsstykker - og så er vi nogle, der svælger i at fnyse over Reality tv, talentløse talentshows og intetsigende udstyrsstykker. Og hold nu k*ft hvor kan jeg fnyse! 

Men hvad ret har jeg til at bestemme hvad der er godt og dårligt tv? Eller god og dårlig musical? Eller god og dårlig smag? Ikke en skid - Men jeg vil have lov til at fnyse - Lige så højt jeg kan!!!

Det minder mig om en samtale, jeg havde med min mor forleden:

Mor: "Hvad laver du?"

Mig: "Jeg sidder lige og ser DR2..."

Mor: "Ja ja - Bare jeg må blive fri...!!!"

Kommentarer