Om søndage, løbeture og regnvejr...

Jeg gjorde det! Skød løbesæsonen i gang med 2,5 friske km. gennem vandpytterne (De var slet, slet ikke en skid friske... det gjorde skide ondt!) ...


Og helt ærligt, så er jeg faktisk drøn hammer elendig til det der med at løbe... Jeg pruster og stønner og bliver altid overhalet af alle de smækre-lækre mænd og damer i deres perfekt sammensatte løbeuniform, der selvfølgelig matcher skoen... Smilende og overskudsagtige, mens jeg lunter afsted og på en god dag løber som Phoebe fra Venner... (Og jeg har helt sikkert slave-ondt i hele kroppen i morgen...)

Men så er det jo godt at have en løbemakker, der løber lige så sjovt som én selv:
Og så synes han, lige som mig, at store vandpytter er meget sjovere at løbe igennem end udenom... (Vi har jo kun det skæg, vi selv sidder på...)

Der er ikke noget, der er så skidt, at det ikke er godt for noget... Belønningen er kiks (til hunni), kaffe, kanelboller, varmt tæppe og "Singing in the rain":


Så er der vist kun tilbage at ønske glædelig søndag!

Kommentarer