Festival 2012 - Day 2 & 3...

Så blev det onsdag på Festival 2012. Tiden flyver afsted med masser af dejlige forestillinger, skøn mad, skønne mennesker... Og endelig fik jeg tid til at sætte mig til tasterne og blogge lidt.

Her sent onsdag aften sidder jeg lige så stille i min seng på hotellet og prøver at fordøje alle de oplevelser og indtryk, der har samlet sig i min krop, siden vi ankom til Ringsted mandag formiddag.

Jeg er afsted med Syddjurs Egnsteater, et fantastisk lille teater med base i Rønde. Vi spiller forestillingen Ka' du se mig?, en lille historie for de mindste om vigtigheden i at blive set - også selv om man tilfældigvis er usynlig. I går, tirsdag spillede vi vores første forestilling for 100 glade børn. Det var fedt at komme i gang og mærke begejstringen fra alle de søde små.

Men heldigvis skal vi ikke spille hele tiden og der er derfor masser af tid til at tage rundt og se en masse af de andre forestillinger, der også er med. Med 188 forestillinger på programmet kan det dog være svært at vælge, da der jo er en naturlig begrænsning på hvor mange forestillinger man trods alt kan fordøje på en uge. Men ih hvor tegner det godt, med de fire forestillinger jeg har nået indtil videre. Grin, gys, ståpels og en lille tåre i øjet...

Det er så svine heldigt at have muligheden for at se så mange fantastiske forestillinger helt gratis. At sætte sig til rette på en klapstol i en gymnastiksal og opleve hvordan man efter få minutter har glemt tid og sted.  Jeg har været i selskab med tre mænd der fortæller prinsessehistorier(!!!), været en tur i førebunkeren i Berlin i selskab med Goebbels (for vildt...!), en tur i fængsel med Jago og en tur i skoven med Doppler og hans ven elgen... og det på bare to dage.

Skulle du være i nærheden af Ringsted og Sorø (med eller uden børn) fra d. 27 - 29 april, så giv dig selv en chance for at se nogle forestillinger - Det vil bestemt være det hele værd! Læs om forestillinger og spilletidspunkter her.

(Reklame, reklame: skulle man få lyst til at se vores forestilling, så spiller vi lørdag d. 28 april kl. 15.15 og søndag d. 29 kl. 10.00 - begge gange i Premier Outlets Center, Ringsted. Det er for alle mellem 1.5 og 6 år - og deres voksne... kig endelig forbi!)

Jeg har forresten stadig ikke fundet fjernbetjeningen... Mysteriet fortsætter.


Kommentarer