Festival 2012 - Day 4...

PANIK!!! - Husmoder-råd og TLC mangles...

Jeg er blevet overfaldet af forkølelsen fra helvede - og hvad pokker gør man så, når man sidder på et hotelværelse i Ringsted med alt for mange kilometer til det nærmeste apotek? Der er stor fest i aften og jeg mærker hvordan feberen kommer snigende... Jeg nægter dog at overgive mig til sengen og holder stædigt fast i at ville til fest. Selvom det helt sikkert bider sig selv i halen BIG TIME i morgen - Den tid, den sorg...

Men bortset fra ond forkølelse, så går det faktisk ganske godt. Dagen i dag er gået med ture i Ringsted, Sorø og opland. Fine, fine forestillinger...
Da vi gik ud fra forestillingen Og så står man pludselig der fra Teater Zebu (der handler om det at være pre-teenager, om venner, kærester, hemmeligheder... livet), hører jeg to 11-års piger have følgende ordveksling: 

Pige 1: Jeg kunne bedste lide ham Magnus...

Pige 2: Ej, Morten var sødest!

Pige 1: Ja okay - han kysser sikkert skide godt...


Hvordan kan man ikke holde af børneteater??!?

Kommentarer