Kunsten at hoppe i stilletter...

Farvel 2012. Det har været hyggeligt. Og sjovt. Og fuld at overraskelser.

Antal flytninger: 1 (Har dog stadig det halve af mit liv stående i et opmagasineringsrum i Sydhavm - trættende!)

Antal ord brugt for meget: "20 blå Camel, tak!", "Bare på beløbet.", "Bevares!!!" (- Og lidt "FUUUCK", og "pis mig i øret")

Antal ord brugt for lidt: "Tak!", "Jeg elsker dig!", "Bare en lille salat og en kildevand, tak..."

Opture:
  • Gåture på Assistensen
  • Dronning Louises Bro ved skumringstide
  • At blive 31
  • At blive moster

Nedture:
  • Snart at være boligløs
  • Punkteringer (Det var vist 6 - føles som millioner!)
  • Regnvejr

Bedste film: De Urørlige

Bedste bog slugt: Dans, dans, dans (af Murakami - selvfølgelig!)

Dårligt eller middelmådigt teater set: ALT for meget....

Godt teater set: Heldigvis noget! Er stadig lidt på røven over Goebbels time fra Folketeatret og Sonetter fra Det Kongelige.

Nu glæder jeg mig helt vildt til at se, hvad 2013 har at byde på. Selvom jeg pr. 1/2 lige nu ikke har et sted at bo... (Boligløs... igen!). 

Og i aften, når alle drager til vilde fester, med højt hår og endnu højere forventninger (der desværre sjældent bliver indfriet), kravler jeg i den lille røde, sætter håret, krammer yndlingsmennesket og hopper ind i det nye år i de gamle stilletter!

Må alle i der læser med, få et fantastisk og lykkebringende nytår. Jeg glæder mig til at dele 2013 med jer!



Vi ses i 2013!

Kommentarer