Tropenætter, eller hvad jeg laver når ingen kigger...

Jeg bor på 5. sal. Helt oppe under himlen, hvor det er meget svært at lave gennemtræk. Så med tropenattens indtog har jeg sagt farvel til søvnen og hej til utallige fritidssysler, jeg normalt ikke har tid til, fordi jeg arbejder hele tiden.
Jeg nævner i flæng:

Lidt effektiv negletrimning- og lakering
Utallige timer i selskab med Arne Dahls krimiserie om A-gruppen. (Er nået til 6. bind ud af 13, så der skulle være rigeligt til hele sommeren…)
Is… masser af is. Det må man nemlig godt - Det er noget med dehydrering og nedkøling…

Hvis jeg da ikke får tiden til at gå med at klø som en gal på årets høst af myggestik, vaske tøj eller sidde i vindueskarmen og ryge forbudte Marlboro. 
Jo, der er skam nok at give sig til i tropenatten...

Kommentarer