Vi voksne kan også være kede...

Bevares. Jeg er 31 år. Jeg har et sted at bo, orden i økonomien, gode venner (og måske snart et job jeg kan leve af...). Men i dag er jeg 10 år og ked.

Jeg er pludselig blevet klar over hvor langt hjem, der er hjem til Vejle og Far og Moar. Jeg har ikke set min familie siden jul. Og nu er det marts. Og nu er det sådan, at min mor og far har planlagt at besøge mig i weekenden. Jeg har glædet mig siden midten af februar.

Men nu er mor blevet syg. Hun kaster op. Voksne Karina nikker meget fornuftigt til ideen om, at mor ikke skal tilbringe en weekend i København med Roskildesyge. Lille Karina græder en lille smule og har fået lidt ondt i maven. For hun savner mor og far. At være barnet. Få et kram. Være sammen...

Roskildesyge, du er en kælling!


Kommentarer