Schhhh....

For sådan en som mig der nemt hapser en bog på en weekend (ja, eller én dag hvis bølgerne går højt...) kan det være svært at forlige sig med de perioder, hvor det eneste der kan få mig til at slappe af er britiske krimiserier på Netflix. 
Stakken af bøger på sengebordet, der skal læses vokser og vokser, mens jeg hygger mig med "Lewis", "Sherlock" eller noget andet med mord og britiske mænd der går på pub og hører opera.

Det har været lange to måneder, hvor der ikke er blevet læst så meget. Men så i sidste weekend hev jeg en bog ned af reolen, åbnede den og slugte den i en bid, kun afbrudt af mad - og tissepauser. Og så hev jeg endnu en ned og slugte også den. Læselysten er tilbage. Og findes der noget bedre end at rykke fejringen ud i solen, mens brumbasserne summer i altankassen?!


Så skulle det ske, at der pludselig bliver lidt stille, så er det fordi jeg er groet fast på altanen med Rowling og hvidvin... Jeg skal nok komme tilbage, når boksen med vin er tom!

Kommentarer